FLAŞ HABER :

MEB Öğretmenler Arası Becayişe İzin Verdi.

MEB Özür Grubu ataması yapılan öğretmenlere becayiş hakkı verdi.
Bu haber 2013-09-13 13:00:20 eklenmiştir.

Özür Grubu atamalarının tamamlanması sonucunda 3527 öğretmenin ataması yapılamamıştı. Bakanlık aile bütünlüğünü korumak amaçlı ataması yapılamayan bu öğretmenlerin atamalarını hizmet puanı üstünlüğüne göre yapmıştır. ,

       Öğretmenlerin tercih hakkı verilmeden istekleri dışında ataması yapıldığı için bakanlık il içinde 31/09/2013 tarihine kadar öğretmenlere becayiş hakkı tanımıştır. 


        Öğretmenlerin atandıkları kurumların listesi yayınlanmadığı için becayiş yapmak istedikleri ilçelere atanan öğretmenlere ulaşmada zorluk çekildiği yönünde sitemize gelen yorumlar nedeniyle haber yaparak öğretmenlerimizin sorunlarını çözmeye çalıştık. 
   
     Sitemize yapacağınız yorumlarda becayiş yapmak istediğiniz ilçeyi ve telefon numaranızı yazarsanız gönderdiğiniz yorumları anında yayınlayarak sıkıntınızı çözmeye çalışacağız.


MEB'in becayiş yazısı:

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ogretmen.web.tr
 
 
 
 
 

Türkiye'nin En Büyük Öğretmen Topluluğu Seni de Bekliyor!
ŞİİR OKUMAYI SEVİYORSANIZ BUYRUN!








BU ALANA TEXT REKLAM VEREBİLİRSİNİZ
ETİKETLER :
Yorumlar
becayiş
Akın 2013-09-16 08:19:11
Bursa'dan Urfa'ya gelmek isteyen arkadaşlara havaalanına ve şehir merkezine yakın, ulaşımı kolay,insanları anlayışlı ve iyi, merkezi bir köy okulu.Ben, Bursalıyım 6 yıldan beri burdayım .olduğum yerden memnunum ancak artık aileme ve akrabalarıma daha yakın olmak istiyorum.sınıfımda 20 öğrencim var.
becayiş
Yasemin Alu 2013-09-14 07:31:32
adana sarıçamdan yüreğire gelmek isteyen lise matematik öğretmenleri mail atabilir
BECAYİŞ
Meral KARAGENÇ 2013-09-14 05:42:22
Bornova'dan Buca'ya sınıf öğretmeni veya zihinsel engelliler öğretmeni olarak yer değiştirmek isteyen arkadaşlar mail atabilir.
becayiş
Meral Karagenç 2013-09-14 05:37:01
Bornova dan Buca ya becayiş yapmak isteyen arkadaşlar mail atabilir.
becayiş
mehmet aslan 2013-09-14 00:57:32
teknoloji ve tasarım öğretmeni olarak balikesir marmara merkez ortaokuluna atandım dursunbey ve çevresine becayiş yapmak istiyorum.
becayis
gul 2013-09-13 18:29:41
Izmir Üçyolda kimya öğretmeni, Narlidere , Balçova veya Guzelbahceye becayiş istiyorum.
becayiş
Gul 2013-09-13 18:04:44
IZMIR Üçyolda kimya ogretmeniyim NARLIDERE,Balçova veya Guzelbahceye becayiş ıstiyorum.
becayiş
berçem bazancir 2013-09-13 13:33:13
izmit atatürk teknik ve eml atandığım kurum. istanbul kadıköy ile becayiş yapmak istiyorum.
becayiş
dilek çekem 2013-09-13 13:18:29
izmirin her ilçesine gidebilirim afyon sandıklıda sosyalbilgiler öğretmeniyim
becayiş